مولاژ یک دوم نیم تنه

گروه محصول
مدل ها و آناتومی ها
جنس اصلی :
پلاستیکی
گروه سنی :
از 6 سال تا 99 سال 
تعداد بازیکن :
1
نوع بسته بندی جزئی :
کارتن
تعداد در کارتن:
1
توضیحات محصول :
مولاژ 1/2 نیم تنه انسان

جزئیات بیشتر

محصول جدید

124,200 تومان بدون مالیات

اضافه به علاقمندی

توضیحات

بلندی235
پهنا200
عمق510
وزن2070 (گرم)

جزئیات

 نقش خانواده در خلاقیت کودک :

خانواده‌ها مهمترين نقش در تقويت و رشد خلاقيت از كودكي به فرزندان خود را دارند كه با انجام دادن چند نكته مي‌توانند فرزنداني خلاق پرورش دهند.


دكتر  ابراهيمي مقدم متخصص روانشناسي گفت:‌ خلاقيت همانطور كه از نام آن مشخص است به معناي خلق كردن است. افراد خلاق كساني هستند كه براي حل يك مسئله راه‌ حل‌هاي متفاوتي به ذهنشان مي‌رسد.

مولاژ یک دوم نیم تنه

 افراد خلاق چه ويژگي‌هايي دارند؟

1- از حداقل هوش برخوردار هستند.


2- در خانواده‌هايي رشد كردند كه تفكر خلاقانه داشتند و آن را پرورش دادند. براي مثال،‌ خانواده  آنها به فرزند خود اجازه‌ي تفكر در مسائل مختلف را مي‌دهند و آنان تفكرات خود را مورد ارزيابي و بازبيني قرار مي‌دهند و يا خانواده‌هايي كه به مسائل تربيتي نيز خلاقانه نگاه مي‌كنند.

خلاقیت کودکان

تأثير خانوده در رشد خلاقيت


بيشترين تأثير در رشد خلاقيت در افراد را خانواده دارد به اين دليل كه علاوه بر تأثير مستقيم ارث به هوش خانواده‌ها بايد از كودكي به فرزندانشان كارهاي خلاقانه آموزش دهند.

مولاژ یک دوم نیم تنه

خانواده‌ها چگونه به رشد خلاقيت فرزندشان مي‌توانند كمك كنند؟‌


صبور باشند،‌ درصورتي‌ كه كودک با مسائل متفاوت مواجه مي‌شود به او اجازه دهند كه راه  حل‌هاي احتمالي ديگري را هم مورد بررسي قرار دهند و به دنبال اين نباشند كه خيلي سريع به نتيجه برسند به عبارتي ديگر خانواده‌ها به جاي نتيجه‌گرا بودن، بايد فرايندگرا نيز باشند شايد كودكي كه راهكارهاي متفاوتي را امتحان كند خيلي سريع به نتيجه نرسد بنابراين صرفا  نتيجه‌گرا بودن فايده ندارد از طرفي ديگر خانواده بايد به رفتارهاي خلاقانه كودك امتياز دهند و درصورت امكان اين رفتارها را تقويت كنند ساده‌ترين آن استفاده از عبارات كلامي مثل "آفرين" است و همچنين درنظرگرفتن جوايز و ارزش دادن به فرزندشان در جمع است.

مولاژ یک دوم نیم تنه

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

تازه‎های وبلاگ